Lugn och skön helg

Snön har kommit och gått här i Stockholm under helgen.
Det är det bara att konstatera när man slänger ett öga ut genom fönstret. Regn och dis! Föredrar kylan och snön!
Undra om Kjellqvistarna har nån glögg hemma? Vill ha JULMYS!!!!!!!!!!!!!!! Lite julklappar har i alla fall inhandlas i helgen, kuligt och juligt. Tänk om man hade ett eget hus eller en egen större lägenhet ,då hade jag dragit igång med julpyntning idag! Var är mina vuxenpoäng egentligen?! Hallåååååå, huset bilen hunden barnen!!!!!!

image312 image311image313


Den omtalade katastrofutröstningen i Idol såg vi här hos K-qvists som vanligt. Jag, Marre, Chrille, Annica och Freddan. Tänk vad Idol kan engagera folk. ÄVEN MIG. Sitter o ryser, tåras, ilsknas osv. Tur att Andreas inte åkte ut i alla fall. Om inte han vinner Idol vet jag inte vad jag gör. Daniel borde åkt ut för längesennnnn. Så det så.

I går efter julklappsinhandlingen hade jag, Marre och Freddan tacco- och filmkväll. Vi såg Cruch som jag och Martin visst sett redan. Men det gjorde ingentiiiiiing. Den är bra och så kommer man ju inte ihåg allt.

Nä ikväll blir det stek här hos K-qvists, dreggeldreggel, och innan dess borde jag göra något annat än det här.

Krimelikram

Kommentera här: