Visakort och Oslo

En bakomant snodde mitt visakort i dag, lagomt till imorgon när jag reser till Oslo utan norska pengar i plånkan. Fick låna pengar av Rickard efter många om och men. Sånt som händer. Anledningen till att automaten åt upp kortet var inte för att jäklas som jag först trodde. Det fanns tydligen nån risk att kortet blivit kopierat, så det var ju bra att det åts upp. Får ett nytt tack och lov.

Idag har jag pluggat och tagit vara på den sista dagen med barnen OCH Olle och Catherine.
Visst förstår jag att det kan va tufft med barn men ojojojojojojoj vad jag förstår att det är värt det.
Jag, Flisan och Felix har lekt båt och pussats bland annat, och te med liiite choklad har hunnits intagits med Olle och Catherine. Såg filmen Efter bröllopet också. Den ska du se mamma.

Vi får inte bo kvar på lägenhetshotellet en månad till så nu gäller det att hitta lägenhet. Tack och lov att vi inte kan bo kvar, liktar rök i den. Vi ska kolla på en lägenhet på lördag. Har redan kollat på en som vi inte ville ha och inte fick och Martin var och kollade på en igår som var bra men som vi inte fick. Håller tummarna att ett Oslohem dyker upp snart.

Snart tar du studenten Hanna, vad ska jag köpa till dig! Pappa fyllde år igår och Anders på lördag. Saknar er alla Persson och Forsare.

Eva och Maria er har jag inte pratat med på länge, lever ni! Jobbigt att inte ha nån vettig telefon att ringa från men vi ses ju snart. Ringde faktiskt för ett tag sen.

Catherine och Olle, tack för der här dagarna. De har uppskattats!

Lina Persson, gå och lägg dig.

Godnatt alla nordbor
1 fatima:

skriven

Tjohooo Lina snart syns vi =)

2 Evan:

skriven

Tjooohopp! Jag lever och jag tror även Maria gör de :) Jag såg att de var nått konstigt nummer på hemtelen men eftersom jag inte var säker våga jag aldrig ringa upp :/ Du ringer ju från olika nummer varje gång *fniss* Snart kommer du hem iaf, ska bli kul me klassfest!! När kommer du föresten? *kram* //Eva

3 Peter Ström:

skriven

Hallo!
Hörde att festen var trevlig i sundsvall, hade inte tid att åka upp. Hörde från Jonas att du skulle flytta till Oslo.
Jag och Maria bor i Oslo sen i februari o jobbar här. Kan kanske ta en fika nån dag?
Peter

Kommentera här: