Pissråtta

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah f-----------------------n

Nu rinner det över, droppen i bägaren eller vad man nu säger.

Blir så j-dra irriterad. Nu finns det inga städgrejer som det ska finnas i förrådet. Nu kan vi inte städa ens. Ledsen mamma och pappa ni får bo i ett smuttshål. Damtussar ingår liksom. Hade velat hjälpt Martin innan jag åker. Far imornbitti. Vi har fått ny diskmaskin men den gamla är skitsvår och koppla ur. Gick och köpte en polygrip, typ skiftnyckel fast ändå inte, men det behövs två! Så nu står det två diskmaskiner ute på ett skitdammigt golv. Disken har dessutom samlats till en hög eftersom jag väntat med o diska. Räknade liksom med en diskmaskin. Men vi ska väl vara glada att vi lever och inte fått nån elchock antar jag. Ibland blir man så här ni vet, arg när inget funkar. Hoppas att det släpper snart. Vill ju mysa till allsång uhuuuuuuuuuuuu. Jajajajajjajajaja ilandsproblem jag vet. Oh, som han i filmen Leva livet skulle ha uttryckt sig.

Jag vill jättegärna gå på gatufesten på torsdag med dig Veronica, om du vill. Blev lite gladare när jag läste det du skrev =) Jag börjar jobba två dagen efter, men bara man slutar hinka i sig i tid så =) Jag kommer hem imorgon.


Sundsvall i mitt hjärtaaaa låt mig besjunga dig nuuuuuuu.

Kram och svett på er

Kommentera här: