Nystart

Ny bakgrund - nytt skede
Så dags att ta bort tussilagorna i bakgrunden. Det är ju inte direkt vår längre. Nää snart är sommaren över. Idag påbörjade Martin sin resa mot Oslo. Hans tre veckor av semester och vistelse i Sundsvall i sommar har svichat förbi. Konstigt. På fredag åker jag. Huuuuuuuu.

Men, jag ska ta till vara på dagarna! Jorden går inte under. Hemma finns kvar, förhoppningsvis.

Vet inte riktigt vad alla dessa flodhästarna ska symbolisera. Några förslag?

De senaste dagarna har vi myst jag och Martin.
Vi har fikat med Dan, fiskat med grann-Bosse det innebar en hel del fisk och mitt livs första smakprov av aborre, fiskat igen och igen, fikat med farmor i stugan fler än en gång osv. Livskvalitet har präglat dessa dagar helt enkelt. Helt ensamma i huset har vi varit.

Ser fram emot skolan gör jag också. Kan det vara möjligt. Ibland undrar man om det står rätt till. Kollade upp schemat och kursplanen och kände lusten.

Bliderna som jag lovat kommer senare. Promissar.
Ingen bäbis än Catrin? Se till att få ut honom innan jag åker!! =)

Nä nu ska jag, jaa sova kanske. Snark.

Kram och godnatt på er alla
1 Catrin:

skriven

Näe du Lina...
Han verkar inte alls ha bråttom! Och han struntar i att jag har det :-) Ska ju på bröllop nästa helg för jösse namn -haha! Ska ju hinna gå ner i vikt och hitta klänning osv *flirt flirt*
Näe, det blir väl som det blir... Det största som finns är väl ändå att få ett barn!? Kram på dej*

Kommentera här: