Bonjour

Nu är det väl dags att blogga lite dagen till ära.

Ännu ett år har gått och jag går numera under titeln, Lina 26 år.
Sa ifjol att det räckte med 25 men jag vet inte ja, känns helt klart bra mycket bättre att vara 26. Min nya mogenhet går inte att ta miste på.

Nä hua, tiden går. Men jag har inte fått någon åldersnojja än. Ingen stor sådan i alla fall. Kommer kanske.

Idag då.
I morse kom Martin och hämtade mig i ett litet plan som gick mot okänt mål.
Närå.

Men guuud kom just på att det har han ju nästan gjort en gång. För några jular sedan drog han iväg mig till flygplatsen utan att jag visste var vi skulle. Då hamnade jag i Glaskow. Mysig resa. Han kanske inte är så tokig ändå Martin haha.

Vi försöker igen, idag då.
Vid tolv åkte vi, jag Martin och farmor, till grannarna på lunch. Bosse och Nancy hade tänkt på mig nu när inte Mamma och Pappa är hemma. Jag vet jag fyller 26 inte 6 =) Riktigt trevligt. Vi bjöds på vin på blanka dan. Men fyller man år så.

På eftermiddagen kom Hanna och Anton hit. Grillning, prat och skratt blev resultatet. Lite senare kom Catrin, David och Levis. Alltså vilket litet charmtroll ni har Catrin! Lägger ut bilder senare.


Blev även firad igår av Eva, Maria, Mattias och Andreas. Ja och Figo.
Fyndig present!

Hade även tänkt skriva lite om i måndags när vi var hos Malmbergs, men det får bli en annan gång. Har ni tur kommer det lite bilder på den exklusiva fransmannen som var kvällens specialite. Men gud, det där lät konstigt.
Nä, det är nog dags att avrunda här känner jag.

Ca en kvart kvar av dagen då jag tittade ut. Kanske tittar det ut nån ur Catrin imorgon eller i morgon. Vem vet.

Godnatt
1 Maria:

skriven

Hej lina! Jag såg dig häromdagen när du och din BOOYFRIEND tankade på Hydro !!! JAg försökte förgäves bli sedd genom att vinka som en galning när jag stog i kassan, men du såg mig inte!!!

2 Catrin:

skriven

Hej du sprallige...
Ville bara meddela att ingen tittat ut ännu =) Men det kanske du sett på min blogg!?!?
...och för övrigt vet du väl att Levis brås på sin charmiga mor ;-) hihi*
Kramar i mängder!!!

Kommentera här: