Söndag i Norge

Godmorgon!

Efter många om och men sitter jag nu här i sängen i Norge och skriver. Skrev ett inlägg på ca en A-4 sida för några dagar sen om kaoset som varit men av någon anledningen loggades jag ut när jag skulle uppdatera bloggen. Lika bra var väl kanske det efter alla klantigeter som jag utfört den senaste tiden. Fick åka matbussen från Storlien till Trondheim bl.a. Det är inte det enda som hänt och ingen närmare förklaring orkar jag ge till just denna händelse.

Vi har börjat bekanta oss med Olle och Catrin och deras två småttingar här nedanför, lite mer. Jag drog med henne ut på en promenad i torsdags och fredagkväll tillbringade jag och Martin i deras soffa. Hon har börjat dricka alkohol lite smått nu så vi drack vin, såg på Let`s dance och surrade. Catrin fyllde 27, hoppas att vi bidrog lite till en bra födelsedag. Igår var det sedvanlig tipslördag som jag numera spyr på. Men denna gång skulle vi vara hos oss så jag bjöd upp Catrin och Olle och barnen. Den trevligaste fotbollslördan jag haft! Felicia på två år for fram och tillbaka och snodde nog de flestas uppmärksamhet. Hon och Martin blev riktiga bundisar. Felix, ett halvår gammal, somnade i mitt knä mmmmmmm. Nu har vi bestämt att vi ska åka tåg till Stockholm tillsammans den sjunde, jag, Catrin och barnen. Kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska vi fika med lite svenskar.

Vill ringa och prata med Eva, Maria och Anna idag. Hoppas det blir av!

Hej och hopp in i duschen

Kommentera här: