Måndag

Idag har jag:

Kollat på föreläsningar om barnfetma på tvåan

Pusslat, knåpat och bokat resa till Stockholm tillsammans med Catrin på telefon. VM i Åre ställer till det en del. Nabotåget går 06:20 på morgonen under VM och vi får byta till ett annat tåg eller var det nu är i Åre.

Funderat över vad jag ska välja för kurser nu denna termin. Samtalsanalys och Språk och kön har jag    bestämt mig för redan men ett val återstår. Står mellan en grammatikkurs och Kulturella perspektiv på       andraspråksanvändning.


Martin kommer snart hem, borde klura på och se över mitt gamla CV. De söker extra folk på Carlings. Det skulle va kanon o få jobba där. Vill inte riktigt jobba på Ranheim, sjukhem, varken extra eller under sommaren. Jobb på Carlings innebär också rabatt på kläderna i butiken, jippie! Men jag har en svag punkt som jag måste övervinna. Alla killar som jobbar ser så läskiga ut i sina rockiga kläder med nitar och långt hår. Försöker intala mig själv att de bara är vanliga små pojkar under allt detta. Vad ska dom göra liksom, äta upp mig. Man vet aldrig.

Ikväll ska jag och Martin försöka slutföra ett projekt vi har. Vi ska spänna upp ett tyg på en ram. Tyget och ramen är klar. Men själva uppspänningen åtrerstår. För det behövs en häftpistol och lite sandpappar och en fil kanske, för att slipa lite på ramen så inte tyget går sönder. En promenad med Catrin och kanske Martin är också inplanerad nu ikväll.

Jag ringde både Eva, Maria och Anna igår men ingen svarade, tråkigt. Funderar att stanna i Sundsvall helgen som kommer efter jag varit i Stockholm. Den 9-11 februari alltså.

Hej hopp
1 hp:

skriven

välj gramatik kursen!!!

2 Evan:

skriven

Hej Flickan!

Vi har varit i sthlm i helgen på Convent å därav var varken jag eller Maria hemma :( Får höras snart igen, är du i sthlm eller trondheim nu?? *Kram kram*

Kommentera här: