Godlunch

Vaknade i natt och insåg att nu var det min tur!
 Min tur att fajtas med förskyldningen som går land och rike runt.
Bara att ta kanin vid öronen och nysa ut. AAAAAAAAAAAAhahahhahahaha.
Kunde inte låta bli.

Men gud, jag är för tragisk, sitter här och skrattar åt mitt eget skämt sedan skrattar jag åt att jag skrattar åt det.

Nä här blir verkligen inga bullar bakade.
Skrivs lite senare eller nån annan dag.

Just ja! Filmen.
Martina min vän, vilken duktig skådis du är!
I början satt jag och var på helspänn att hon inte skulle hålla måttet liksom. Men det gjorde hon. Skrattade högt och mycket men den hade nog varit ännu roligare om man inte läst boken. Jag som inte läst slutet blev lite besviken på det men kanske kommer det en uppföljare.

Nys och kram

1 Åsa:

skriven

Det låter inge vidare. Jag hoppas att det inte blir värre än så här för min del. Ja vi får ta och se till att fika någon kväll vi fyra. Ska fika med Lina i eftermiddag då kan jag höra med henne också :)Krya på dig Lina! Kram

Kommentera här: