Hemma i Sverige

Nu är vi hemma på svensk mark. Det känns rätt skönt faktiskt.
Borta bra men hemma ÄR ändå bäst som det känns nu. Även om det låter och är ett enormt lyxproblem så tär det på en att bo på hotell. Herregud man ska vara glad att man har någonstans att bo! Fy Lina!
Nu är vi i alla fall tillbaka till Kjellqvists och katterna. Är lite orolig över hur det ska gå nu när jag är förskyld. Brukar kunna bli värre. Men det har varit varmt och soligt idag och ska fortsätta vara det imorn. Det gör att man kan ha öppet och vädra. Martin har varit snäll och städat vårat rum också.

Imorn ska vi åka in till stan och handla den där kostymen som vi hittade åt Martin på Filippa K. Billigare i Sverige! Framåt kvällen funderar vi på o gå ut och äta med Christer och Annica.

Nu ska jag krypa ner under täcket.

Godnatt Sverige och Norge
1 mammis:

skriven

Va! är ni i Sverige nu! Det var då ett rantande fram och tillbaka.Skriv mer på bloggen så jag får reda på vad ni gör.Hälsa alla Kramar

2 Åsa:

skriven

Hej Lina, Kul att du tittade förbi. Jag brukar kika in på din blogg i bland jag med ;p Ja jag ska på klassfesten. Det ska bli jätte kul att träffa alla som kommer. Hammarby Sjöstad är toppen! :D Jag kan rekommendera Restaurang Göteborg som ligger i Sjöstaden. Annars Jimmys Steakhouse. Hoppas att ni får en bra helg! Kram //Åsa

Kommentera här: