Norway life

Norgepartaj Martin och Fredrik

Ha!!!!!!! Jag  har fattat hur man gööör!!!!!!!!!!!
Man laddar alltså först upp bilden och skriver sen, men hur göra man om man vill ha måbga bilder då!

Är i Norge nu, men det var på järsken att jag skulle ta mig hit på grund av snöovädret. Vi fick åka buss till Storlien. Vilket landskap vi åkte igenom, så himla fint med all snö!! Medan busschaufförn satt och rev sig i håret pga väglaget så satt jag och njöt, nu längtar jag till julen. Tänk att få sätta upp adventsstjärnan i fönstret. Jag ska va hemma i Sundsvall i tre veckor i jul också ska bli så himla skönt.

I fredags mös jag och Martin och på lördan var vi hos Rickard på förfest vilket ledde till en utgång som igentligen inte skulle ske. Det var kul, vi knäppte lite kort så vi kan visa folk vilka Svenskarna som invarderat Trondheim igentligen är.

Nu måste jag kila!
Tjingeling
1 ulli:

skriven

hej vännen.
jag e oxå värdelös på att skriva nåt på andras bloggar fast jag klagar på att ingen skriver på min. men det e ju tydligt att folk bara glömmer att skriva. det e väl för att de blir så hänförsa och stumma av våra FANTASTISKA texter. tror du inte !? =) hoppas du inte har alltför tråkigt i norge. trondheim e ju en grejt stad, fast måste man plugga så måste man ju..... =) jag mår mkt bättre idag. tog eriks bil in till luleå o hängde lite på stan. imorrn ska jag börja träna igen. det kliar i kroppen!!! ta hand om dig kram

Kommentera här: