Från bröllopsfesten

Från bröllopas

Här har jag lagt beslag på bruden!

Fortfarande i Norge, sitter och väntar på att Martin ska ringa eller komma hem.
Om inte snäovädret blir allt för farligt tänkte vi kanske åka till Sundsvall imorn. Håll tummarna, vill så gärna! Dick och Anna-Karrin har fött nu! En liten Felix blev det =) Tänkte ta en sväng förbi dom ifall det blir Sundsvall och om dom orkar. Han kom bara för en och en halv vecka sen.

Ikväll ska vi fika med lite svenskar äre tänkt. Jocke en av dom, har skaffat en tjej i Sverige som är här och hälsar på, har träffat henne en gång förut och vi hade kul. Sen har det flyttat in ett par våningen under oss som har två barn varav Olle, mannen i huset, jobbar med Martin, också svenskar. Henne har jag bara hälsat på en snabbis när dom höll på o flytta in. Hon eller Catrin som hon heter lämnade allt i Sverige och flyttade med Olle, ena barnet är spädbarn så hon är mammaledig. Strongt av henne att lämna allt när dom varken har vänner, barnvakt eller släktingar här tycker jag. Jag vet inte om dom ska mä ikväll, dom blir ju lite låsta när barnen är så små. Har erbjudit mig att vara barnvakt men då måste man ju lära känna dom först =)

Nu är Martin påväg hem, ska plocka lite så att han inte tror att jag legat och sovit hela dan! Vi hade en jätte mysig eftermiddag och kväll ihop igår. Jäkla distans. Längtar till juuuuuul!

Hade kjeeempe greit, tjingeling

Kommentera här: