Snygging

HUGO!
Här har vi en riktig gobit som förmodligen var den som smittade mig med magsjuka!
Men det vare värt

Snygging

Norge Norge du vackra och dyra och då menar jag dyra land! Nu är jag här igen!
Anlände till Trondheim på lördag klockan tolv då jag vaknade av att en konduktör knackade mig på huvet och frågade om jag skulle långt. Ähöh va? Vart är vi? Lyckades jag få ur mig. I Trondheim svarade den bussige konduktörn. Jahaaa REDAN! utbrast en yrvaken Lina och hoppade upp som ett jihuu och famlade sig ut ur tåget iaktagen av ett par fnissande medelålders damer.

I fredags innan jag satte mig på tåget träffade jag Ida Oreland. Det var kul! Vi åt på Olerry`s och såg snyftandes på Idol hemma hos henne. Det var kärlekstema. På lördan, i Norge, var jag hemma och myste hela dan med en bakfull Martin och på söndag vare Prisonbreak-maraton och promenad som gällde. Ikväll kanske vi ska h'lsa på hos dom under oss som har två små knoddar.

I fredags hade jag också mitt första framträdande på retoriken eftersom jag var magsjuk sist. Den här gången skulle vi förklara nått på 5 min. Jag kunde bara inte komma på vad jag skulle förklara! Kl åtta på kvällen innan bestämde jag mig för att förklara om varför man känner sig trött och okoncentrerad ibland och samtidigt blir sugen på sötsaker samt vad man kan göra åt det. Lite GI alltså. Tänkte att Eva som tränar som en galning och som har skrivit ett specialarbete om GI i gymnasiet skulle ge mig svaret snabbt. Men hon hade glömt lite och kunde inte hjälpa mig förns klockan nio så jag letade på innan hon ringde. Tack Eva ändå för den hjälp jag fick och för visat intresse! Tillslut fick jag iallafall ihop nånting och det gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle gå! Det var kul! Läraren filmade också ! För att vi ska få chansen att se oss själva. Men det glömde jag HELT bort, vilket säkert var bra.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå och möta Marre Karre!

Adjos

Tack för inlägget föresten Ulli!! Blev jätteglad =)

Kommentera här: